Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
,
heb ik daarna gedaan ik bezit mijn boot nog steeds zwarte zee we hebben toen ook nog wedstrijden gedaan in het park van wormerveer en werdt ook nog eerste:D ben na 2 jaar gestopt ivm verhuizen en trouwenn, huis kopen kindertjes enz enz en nu zins een half jaar lid van ACH met veel lol:D:yes:

Weet je nog wanneer je er precies met bootjes vaarde?

De namen die ik mij nog kan herinneren van de bootjesclub zijn Piet Visser, Herman (nog wat, uit Zaandam) en er waren een vader en een zoon.. De zoon voer met een politieboot, met spuitend water en de vader met een brandweerboot, met spuitend water..

Goh.. wat zou er met die lui gebeurd zijn..

we kunnen zo weer gaan rijden op ht hoor , die crossers gaan ook gewoon nog los , die krijgen echt geen prentjes hoor .

zo , de mite af-ge-knut-selt , best nog een werk maar rtf
(sleur had er meer werk aan ) ;)
erg blij mee :worship:

morgenochtend snel ff maidenen op het plein , dan is er misschien nog niet zoveel wind .

we hebben toch even voor een week een campiff geboekt , gewoon er even uit , hopelijk goed tegen depressies ,en de komende week redelijk tot goed weertje , als het maar droog is .

dus maandag vertrekken , en dus de mite mee om mee te spelen / filmpjes te maken , ook weer even rondje camping filmen vanuit de mite en aan de campiff eigenaar overhandigen via jijpijp ;)

FOTO'S!!!!
Van op de rug bij Silly, niet van je ramen. :mrgreen: Je weet het, geen foto's. dan is het niet gebeurd. :teacher:

2011-07-29221218-1.jpg

Weet je nog wanneer je er precies met bootjes vaarde?

De namen die ik mij nog kan herinneren van de bootjesclub zijn Piet Visser, Herman (nog wat, uit Zaandam) en er waren een vader en een zoon.. De zoon voer met een politieboot, met spuitend water en de vader met een brandweerboot, met spuitend water..

Goh.. wat zou er met die lui gebeurd zijn..
sorry ik weet bijna geen namen meer van die tijd misschien zegt de naam wim olie , jack middelburg je wat, maar ik spreek je wel eens op het veld hierover goed:D

we kunnen zo weer gaan rijden op ht hoor , die crossers gaan ook gewoon nog los , die krijgen echt geen prentjes hoor .

zo , de mite af-ge-knut-selt , best nog een werk maar rtf
(sleur had er meer werk aan ) ;)
erg blij mee :worship:

morgenochtend snel ff maidenen op het plein , dan is er misschien nog niet zoveel wind .

we hebben toch even voor een week een campiff geboekt , gewoon er even uit , hopelijk goed tegen depressies ,en de komende week redelijk tot goed weertje , als het maar droog is .

dus maandag vertrekken , en dus de mite mee om mee te spelen / filmpjes te maken , ook weer even rondje camping filmen vanuit de mite en aan de campiff eigenaar overhandigen via jijpijp ;)

Doe je goed lieverd, ff lekker ontspannen in een andere omgeving met je gezin ;-)

M

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back