Vliegtuig meenemen met fiets?

Misschien een honden karretje kopen, kost misschien 20 euro, dan kan je er misschien een steun op maken voor de Bixler..

gebruik zoiets!:vishengel foudraal(tas) is een tas voor de sportvisser waar hij z'n hengels in doet om te vervoeren. maar, je kan er natuurlijk ook een modelvliegtuig in doen! er zitten ook allerlij vakjes in waar je bijvoorbeeld een zender in kwijt kan. eventueel wat kleine aanpassingen om te zorgen dat je staartvleugels er ook netjes in kunnen en ready to go!

ps. er zijn natuurlijk ook kleinere versies
Gr. sam

Dus je doet eerst je gewone en dan de bixlertas? Wel jammer dat ie niet in stock is en dat hij met verzending van global 20 euro kost...

:(

Bedankt jongens !

Heb zelf een fietskar voor mijn rc autos.

Broertje heeft ook 1 zelf een steun op gemaakt hij vervoert hiermee.
3 vliegtuigen plus alle spullen.

Zou dan echt voor een fietskar gaan. Waren toen twee bij mekaar hebben we via marktplaats overgenomen voor 30.-.
Dus 15.- per kar.

Moet lukken voor een normale prijs.

Gr ben

je kan de bixler ook gewoon uit elkaar halen (vleugels eruit) in een grote AH tas doen en zo ernaar toe fietsen met een tas in de hand. zo deed ik het eerst altijd met mijn parkfun fusion, totdat ik meerdere vliegtuigen wou meenemen. heb nu zelf een kar gebouwd van een oude fiets en een grote multiplex plaat. accu erin en ik kan een hele dag non-stop vliegen.

soms hield ik het vliegtuig ook gewoon in de hand. vast pakken bij de staart en vleugels in de lengte van je fiets houden. dit werkt alleen niet erg goed als er wind staat.

david

Kijk eens op Marktplaats; ik zie karren te koop vanaf 25 euro, en voor 15 euro wielen plus een onderstel... je moet wel een beetje initiatief nemen voor je hobby...

ja, had al gekeken, maar zat toen alleen te kijken naar de echte bagagewagens en niet de kinderkarren, marktplaats gaat wel niet want dat is te ver !

ik vind die van TC01 wel een mooie tas waarom die niet? kost maar 7 euro!

Ze hebben die alleen maar in global warehouse en dat duurt lang om te verzenden + dat de verzendkosten zo hoog zijn dat het totaal nog 20 euro is, daar heb je een kar voor...

Heb zelf een fietskar voor mijn rc autos.

Broertje heeft ook 1 zelf een steun op gemaakt hij vervoert hiermee.
3 vliegtuigen plus alle spullen.

Zou dan echt voor een fietskar gaan. Waren toen twee bij mekaar hebben we via marktplaats overgenomen voor 30.-.
Dus 15.- per kar.

Moet lukken voor een normale prijs.

Gr ben

Was dat dan een bak of zo een kar voor kindjes in te laten zitten?

Allebei waren het kinderkarren gewoon gestript tot het onderstel.

Heb voor mijn autos er toen een postbak op gezet van 1 bij 1.

Van mijn broertje was standaard al met een lage bak hier heeft hij gewoon met hout een uitklapbare stellage in gemaakt. Ook heel makkelijk om op te ruimen.

Mvg ben keizer

Heb je soms een foto want je hebt me echt nieuwsgierig gemaakt... :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Back