Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
er mist nog wel een bordje "zwenkt uit"![]()
:thumbup:
J...... dus moet ik al 3 kwartier fietsen eer ik bij en club aankom...
en tegenwoordig is alles ook een stuk duurder. (volgens mij)
ik vind dat clubgeld alleen al niet niks, en dan nog koste om daar te komen.
voor dat geld koop/bouw ik liever een vliegtuig.
ik wacht wel tot ik van school af ben, tot die tijd kom ik wel af en toe onder begeleiding vliegen bij de club.
Jongeren hebben vandaag de dag meer te besteden dan ooit. Toen ik een jaar of 15 was, stond er op het schap van de modelbouwzaak een Tamiya Bruiser. Prijs: 550 gulden, voor mij destijds een godsvermogen en dus onbereikbaar. Wat koop je daar tegenwoordig nog voor? Daarnaast is het hele modelbouwgebeuren met de komst van het RTR spul uit het verre Oosten en het internet (en het gemak waarmee men daardoor zelf in het buitenland kan bestellen) sowieso vele malen goedkoper geworden.en tegenwoordig is alles ook een stuk duurder. (volgens mij)
Cor, lees even de rest van het topic. Allerlei oplossingen worden aangedragen en telkens weer hetzelfde soort reactie: "te duur", "te moeilijk", "teveel moeite" etc. En dan nog voorstellen om er een algemeen topic van te maken ook...
Toen ik net begon en nog geen rijbewijs had, heb ik een kist gemaakt waar twee pullers in konden (ik schat het totaalgewicht op zo'n 10 kilo) Die tilde ik vervolgens naar de dichtstbijzijnde bushalte (ruim 1 km), om daar vervolgens de bus te nemen, waarna ik na twee keer overstappen en de nodige wachttijd aankwam in het dorp waar een paar mensen een oefenbaan hadden aangelegd. Totale reistijd: ca 2 uur. En toch was het een mooie tijd.![]()