Vliegtuig meenemen met fiets?

full

Dit is het sorry dat hij op de kop is.

Kan vanmiddag een betere maken.

Gr ben

Laatst bewerkt door een moderator:
Is niet gelast zijn gewoon aluminium pijpen.

Met een stuk plastic wat onder 90 graden staat gewoon erin geduwd en vast geschroeft.

Is kompleet uit losse delen geen gelast aleen wat schroeven erin.

Gr ben

Een paar fotos voor verduidelijking.

Ook te zien hoe inklapbaar hij is.

full
full

Gr ben

Nice man ! Echt nice gedaan, heb je dan het frame voor de kinderwagen eraf gezaagd en enkel het onderstel gehouden?

full
hele bovenkant zat op 4 van deze vast.

Ook zit er veel metaal buizen in de bovenkant van dat soort karren.

En kan je dus zo weer gebruiken.

Scheelt weer geld.

Gr ben

Ik heb nog 2 wielen gevonden 18 inch wielen geloof ik, jammer genoeg hebben wij geen oud ijzer, zou er niets zijn zoals een containerpark ofzo waar ik zo'n plaat/buis kan vinden?

draagtas Turnigy

Hallo DRERC,

Deze draagtas van Turnigy heb ik dus en heb ook de Bixler 2. Ik vind dat de Bixler 2 er niet/nauwelijks inpast, zonder te beschadigen. Veel te krap. Ik denk dat de vleugels van Bixler 1 misschien smaller zijn. Ik gebruik hem niet. Tegen vezendkosten stuur ik hem naar je toe. Misschien kun jij er wat mee. Stuur me maar een PB.

Ik maak m'n eigen transportkoffers en tassen, wil prima op de fiets:
full

Bekisting gemaakt van dun triplex en de rugtas van gordijnstof. Je moet wel een naaimachine hebben en je kunt de Turnigy tas als voorbeeld nemen

Groet, Erwin

Hallo DRERC,

Deze draagtas van Turnigy heb ik dus en heb ook de Bixler 2. Ik vind dat de Bixler 2 er niet/nauwelijks inpast, zonder te beschadigen. Veel te krap. Ik denk dat de vleugels van Bixler 1 misschien smaller zijn. Ik gebruik hem niet. Tegen vezendkosten stuur ik hem naar je toe. Misschien kun jij er wat mee. Stuur me maar een PB.

full

Bekisting gemaakt van dun triplex en de rugtas van gordijnstof. Je moet wel een naaimachine hebben en je kunt de Turnigy tas als voorbeeld nemen

Groet, Erwin

Bedankt, maar heb er een gekocht van iemand.

En die flatbed heb ik ook al gezien. Maar is uitstekend duur...

Mvg,

Andreas

Hallo DRERC,

full

Groet, Erwin

Hoi,

Hoeveel wil je dan voor die tas?

Back