Goed gezien. Deze motor (Dualsky 3045 EG8 vlgs mij) heeft een dichte voorkant en een koelventilator met openingen aan de zijkant van de motor
The finishing touch, het inbouwen van het hoogte- en roerservo. Een epoxyplaatje op maat gezaagd. Ik ga de servo's nog iets meer naar het midden van het plaatje verplaatsen om zo meer servohoorn te kunnen gebruiken. Maar het einde komt in zicht.
Hou er wel rekening mee dat je +_ 200 gram lood in de neus moet proppen om het Cg goed te krijgen. Weet niet of je al een setup hebt aangeschaft?
Wazzup had vandaag zijn maiden in Markelo. Vliegt super. 2 trimmetjes op links, that's it. Voor de tweede vlucht nog n pakje lood verwijderd. Vloog daarna veel beter.
De kist vliegt prima, rolt snel en bouwt lekker snelheid op. Stuurt heel direct en je hebt goede controle. Voor een eerste paar vluchtjes bevalt ie prima maar deze kist moet echt naar de Vogezen!
Heb dezelfde dualsky op 4S met een 10X6 GM prop in de Pike Precision. En een iets kleinere versie in de Prestige PK2. Zijn geweldige direct drive motoren met veel power.
Even ballast vormpjes laten printen voor de passing, voor iedere vleugel 1, deze worden in lood omgezet, 4 stuks.
Ja, klopt, 4 staafjes van +/- 225gr per stuk dus +/- 900gr ballast. Dan kom ik op een vlieggewicht van +/- 3180gr
Langzaam komen er steeds meer WazzUp’s in de lucht. Onderstaand een WazzUp (zweefversie) in Hongkong, de eigenaar is zeer tevreden met de vlieg-eigenschappen.
Ohhh, die gaat wel lekker, ik kan niet wachten om m in de bergen te vliegen. Heeft diegene in Hong Kong ook ballast gebruikt dat jij weet @Eric R ?