Stephan Kertész
Forum veteraan
had je je hier verstopt met het verslag. Gaan we op ons gemak bijlezen en volgen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bedenk me net dat het een zeil-logger is en best wel historisch. Had ook in dat hoofdstuk gepast.had je je hier verstopt met het verslag. Gaan we op ons gemak bijlezen en volgen.
Prachtig Peter en ik kan me goed voorstellen dat je niet alle spanten achter elkaar wil maken.
Groet, Jan.
Dankjewel voor de complimenten, Jan&Klaas.Monnikenwerk! Maar wel mooi om te zien groeien. Gr. Klaas.
Jij ook hartelijk dank voor de complimenten, Koos.Weer ff bijgelezen Peter, man man wat maak je er weer iets ingewikkelds (maar wel mooi) van, een genot om te volgen![]()
Hou Peter. Yep, het was even puzzelen, een keer opnieuw beginnen, wat zoeken ….. maar met resultaat.Zo Peter, dus jij hebt jezelf even CAD eigen gemaakt om dit schip te bouwen. Erg indrukwekkend werk wederom.
Heel mooi proces om te zien.
groet,
Peter
Dankjewel, Peter. Gaat op een rustig tempo, er is veel uit te zoeken qua constructie.Dit is weer prachtig om het schip te zien groeien Peter![]()
Dankjewel voor je bezoek en interesse om te blijven volgen.Mooie bouw! Ga ik zeker volgen