Weer even een kleine update.
Zo op het oog lijkt er niet veel gebeurd, maar toch zijn er weer de nodige uurtjes versleten in het verder afmaken van de verschansing, het stukje dek en nog wat verschansing stutten. Daarvan moeten er nog veel meer geplaatst worden.
Buitenkant van de verschansing is nu zo goed als klaar, hier en daar nog kleine dingetjes plaatsen op de romp voordat deze gespoten kan worden. Eerst wil ik een laagje primer aanbrengen om zo goed te zien waar er nog afgewerkt moet worden. Voor nu is eerst de waterlijn af getapet en kan morgen de eerste laag primer erop.
Eerst even een kleine sfeer impressie van de leds in het plafond. Dit was de eerste reeks leds die in het plafond verwerkt zijn. Weer een lekker gepriegel, maar is gelukt. uiteindelijk volgen er in de opbouw bij dat deel nog meer leds, en dan is de eerste kamer zo goed als klaar op het meubilair na.
Dan nog wat plaatjes van de verschansing.
Het ziet er allemaal nog niet heel fantastisch uit. Maar het geeft in elk geval alvast een beeld hoe het gaat worden.
Onderkant is op sommige plekken een klein beetje beschadigd en heb hier en daar nog wat overspray. Moet dus nog een keer, maar dat komt later wel.
Waterlijn uitgezet. Hiervoor een potloodhouder op maat gemaakt en de boot voor en achter even hoog geplaatst. Hoogtes vanaf tekening overgezet en toen zijwaarts waterpas zetten.
Dan nog wat plaatjes van het dek zoals het er nu bij staat. De stutten zijn best veel werk. Al met al denk ik dat ik per stuk zeker bijna 10 minuten bezig ben door al het passen, meten en schuren. Tussendoor het kistje voor op het dek gemaakt.
Dekje is voor zover klaar en gemonteerd. De gaten zullen uiteindelijk bedekt gaan worden met een teak dek. Later zal ik het dek nog verder door trekken naar achter.
Tot slot nog even een een stoer plaatje. Blijft mooi om te zien hoe de lijnen van het schip zijn. Wordt er elke keer weer blij van.
Tot de volgende maar weer.