Ik wist dat ik hem nog ergens had liggen maar kon hem niet vinden, dinsdagavond alle bakken overhoop gehaald, ook de servobak 3x want daar zou die in moeten liggen, niet kunnen vinden.
Buum nog geappt, heb jij hem soms eens een keer meegenomen? We hadden het er wel eens over gehad maar hij had hem ook niet.
Nou heb ik hem dan verkocht? leek mij ook niet want ik weet dat er een afwijking in zit.
Nou ja het zal wel, beetje zoeken waar ze hem het goedkoopst verkopen en wat gevonden maar dat doe ik nog wel een keer.
Ik moet hem toch hebben, pak de servobak open de deksel, ligt die gewoon bovenop......
GEVONDEN!!!!
De originele pitot kon ik zo niet vinden, maar heb een koolstofbuisje gepakt en aan de romp geplakt (afstand tot de romp is ruim 1,5cm):
Nu nog een plekje vinden voor de sensor en in m`n expander zien te krijgen, slangetje eraan en dan kan ik eens gaan vergelijken op een windstille dag met de GPS wat de afwijking is.
En dan gaan afstellen, heb ook al filmpjes voorbij zien komen om dit via de vario aan te sluiten, dan kan ik een range ingeven waar hij stil is. En als ik te langzaam gaat dat de toon dan ook lager wordt.
Daar later eens mee spelen.
Gisteravond de kist weer helemaal in elkaar gehad, de romp heeft wat extra oorlogsschade erbij maar dat wordt tzt wel een keer weer strak getrokken.
Alles even nagelopen en doet weer zoals het hoort, behalve het gear. Blijkbaar heeft de rechter cilinder een tik gehad en die lekte licht op de aansluiting van het bevestigingsblok, heb hem denk ik nu wel volledig dicht met wat sec. lijm, kan ik die vanavond inbouwen en als hij de druk vast blijft houden is hij er echt weer helemaal klaar voor.