koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Ik ga de auto demonteren en in een originele RC10L2 doos opbergen die ik nog heb liggen van de L2 waar ik nu mee rij. Heb ook nog de team associated stickervel in de doos. Dan is die niet new in box maar het zit er toch dicht tegenaan.

Netjes hoor!!! Ziet er inderdaad heel erg goed uit!

Die spurs ken ik wel ja, heb er nog twee van liggen nieuw in verpakking. Zijn 83t. als het goed is...

ik zoek 6 shims van ca. 4mm hoog om een topdeck en chassis brace van mijn Corally c10 hoger te zetten. Er moet een 3mm schroef doorheen. Iemand enig idee waar je die vandaan kan halen? Ik wil liever geen shims stapelen. Liefst gewoon aluminium van kleur.

alexander, ik heb nog wel 4 mm shims waar een 3mm schroef doorheen gaat. Zijn alleen wel rood :)
Als je interesse hebt, stuur ff pb met je adres, stuur ik ze even op.

Martijn

Ik heb even zitten zoeken maar kan niks vinden, misschien even die persoon aanspreken die de front end brace gedraaid heeft voor Jan Schelling? Volgens mij kan hij dat zo voor je maken voor weinig...

rood is geen probleem. Past wel bij een corally. ;)

ps:
Zijn ze 6mm dik?
ook een mogelijkheid is, even een aluminium staaf halen bij de gamma van 6mm en daar een gat in boren. Daarna op gewenste lengte afzagen. kost een paar euro en kun je gelijk een brace maken van de overlengte.:rolleyes:

x-ray heeft ook shim setjes in het assortiment in hele mm of in halve mm.Deze bevallen mij zeer goed.

Of valt dit nu onder sluik reclame ??

Hopelijk zijn de shims van martijn 6mm in diameter... zou mooi passen op de 6mm diameter corally paaltjes.

Ik heb de low roll center adjustment kit op mijn c10 gezet en wilde ook de tweak adjuster erop zetten maar blijkbaar gaat dat niet samen met de low rollcenter kit??....ben gisteren een hale avond bezig geweest om de achterkant 10 keer te de- en hermonteren om uit te vogelen hoe dit samen op de achterpod te krijgen?! i

Iemand enig ervaring mee hoe men deze beide opties op de achterpod zou moeten bouwen? Nu moet ik mijn chassis brace etc toch omhoog zetten vanwege de accu en dan zou het volgens mij wel moeten lukken om alsnog de tweak adjuster te plaatsen (vanwege een schroef in het midden heb je geen plaats voor de tweak adjuster) maar hoe zou deze twee opties origineel samen geplaatst moeten worden? Ik zie namelijk geen mogelijkheid zonder de chassis brace en topdeck te verhogen. En dan is het nog niet volgens de vage beschrijving geplaatst.

ps:
Als alles éénmaal geplaatst is dan werkt de achterpod wel super. Ik ben tevens onder de indruk van de voorophanging. Allemaal zeer robuust ontworpen.

Laatst bewerkt:
De Corally C10 wordt mijn regenauto maar ik wil deze zeker een keer grondig testen als het droog is.

ps:
Iemand die nog een 10.5t lrp X12 te koop heeft? :D

Heb je de nieuwe generatie GM motoren al eens geprobeerd?
Deze zijn ook een stuk korter als de voorganger.
Voordeel is ook dat de sensor aansluiting naar boven wijst, dus nog minder ruimte gebrek.

mvg Roy

Ik heb de volgende motoren geprobeerd: Tekin, HW xerun, de oude GM pro, Trinity Duo2, Novak Velocity en die zijn allemaal te lang. De X12 past en volgens mij de X11 ook maar dat moet ik nog even bekijken.

Joost gebruikt de nieuwe GM dus die kan ik wellicht ook eens proberen of die past. :cool:

IK ga sensorloos rijden dus de plaats van de sensor is van minder belang voor mij.

Als de X11 past dan moet de nieuwe GM pro ook passen.
Deze is namelijk korter als zijn voorganger:)
Ik had laatst ook nog een Amerikaans merk motor in mijn handen die ook best wel kort was.
Helaas merk niet onthouden:???:

mvg Roy

Ik heb de volgende motoren geprobeerd: Tekin, HW xerun, de oude GM pro, Trinity Duo2, Novak Velocity en die zijn allemaal te lang. De X12 past en volgens mij de X11 ook maar dat moet ik nog even bekijken.

Joost gebruikt de nieuwe GM dus die kan ik wellicht ook eens proberen of die past. :cool:

IK ga sensorloos rijden dus de plaats van de sensor is van minder belang voor mij.

En is dit niet wat voor je 80A/320A Burst Waterproof Brushed ESC and Brushed ESCs | Venom Group International
1394-Actual.jpg

Roy bedoel je mss Hacker motoren?

Back