Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb een brushless 9,5 turns reedy nieuw gekocht voor 35,- die precies op de x12 lijkt, die is ook iets korter. Maar 9,5 mag niet waarschijnlijk toch, want de winkel in putten had er nog wel liggen volgens mij.
@Kees: heb een extra voeding in de auto. Komt goed.
Hoi jw,
Een 9.5t mag inderdaad niet.
Heb jij hem nodig?
ik heb vandaag kantinedienst aangezien ik geruild heb met Joost, als het goed is heeft hij de vorige zaterdag in de kantine gestaan.
Dus ja...of je daar blij van wordt?![]()
JW wel, vanwege het leeftijdsverschil, dat heeft ie dan nodig...![]()
Halewijn ging gister ook erg goed, stukken beter dan eerst...?
Hadden jullie de auto herbouwd ofzo? Vind alleen dat hij nog wel minimaal 20 of 30 % degressief op de zender moet instellen.
Daarnaast had hij gas op geloof ik 70% progressief staan.
Kan dus allemaal nog stukken sneller...Volgens mij gaat die 200mm net zo hard als 235. Wat je verliest op hoge snelheid maak je goed in het binnenveld, net als alle overige klasses.
Als je setup goed is heb je geen -30 expo nodig. Zelf gebruik ik +10 expo op mijn stuur.
Idem met de stuuruitslag. Heb je bijna vol stuuruitslag nodig dan moet je meer grip aan de voorkant inbouwen.
De rechter voorband was qua buitendiameter van de band zeker 1,5 tot 2mm kleiner in verhouding met de binnenkant. Links was dit 1mm. De conus zat dus verkeerd om.Met hoeveel camber rij je nu links en rechts?