koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

En dat terwijl de Corally diffs toch tot een van de beste diffs behoren in de pancar wereld (lees, hebben het minste onderhoud nodig).

yep,alleen dat lager!

Daarom heb ik er ook maar een druklagertje voor gemonteerd,hoef ik niet elke 2mnd dat lager tevervangen.

nog ff een reactie van mij ;)

Ik rij zelf in groningen,is een baan met weinig grip en veel stof(vuilstort aan de overkant van de straat).

En met deze t-bar kan ik goed rondkomen,verdeelt de druk wat meer over 4 banden ipv 2 als je door de bocht gaat(nadenkertje).

inderdaad, wederom iets om uit te proberen! Even nieuwschierig, had je met de standaard t-bar dezelfde probleem als stijn? Gelukkig lijden er meerdere wegen naar rome :D

nope,met de dikke t-bar vind ik de auto wat ''directer''.

ps,ik moet er wel bijzeggen dat ik ook met de 6000 ip sadlle packs rij.Deze zijn vrij hoog en zwaar.Wat het effekt van de dikkere t-bar een beetje verzacht.

hmm wordt dus 100 gram extra lood onder mijn accu's bijplekken en standaard t-bar gebuiken :D. Cool, heb er nu al zin in om in groningen te rijden :D.

ps:
is serieus bedoeld

ps joost ,nog schaapsherder bandjes gekocht??

Zeker, komen over een week of twee binnen geloof ik. Moet ze dan bij iemand anders ophalen meen ik. Maar dat komt helemaal goed. Heb jij ze ook besteld? Ben erg benieuwd ernaar.

Welke shores heb jij besteld?

van 30 tot 35 achter

en 32 tot 37 voor

als ik me niet vergis.

ben idd wel benieuwd,had ze nog ff gevraagd hoe de banden zich verhouden tot b.v grp en andere merken(wel in de 1:8 ).

Ik heb nu alleen een aantal setjes 30 achter en 40 voor besteld. Dat werkt goed op de MACH dus. Andere shores bestel ik later als ze bevallen maar ik heb er een goed gevoel over dus... We gaan het zien.

(slijtage / grip)

ATS - / +

GRP (JAP) - / ++

GP --/++

Enneti +/+

In het algemeen kan je dus stellen dat Enneti iets minder grip geeft dan Jap rubber, aan de andere kant slijt het rubber minder.

Dit was het lijstje wat ik kreeg,is een vergelijk tussen het 1:8 rubber/merken.

nou ik rij GP dit jaar dus kwa banden zit het gezien het lijstje wel goed ;).

Nu alleen nog "even" plakken. Heb de banden al afgedraaid maar het wordt nog wel een kliederboel denk ik :???:

Ik ga op mobgums rijden... en ik moet het allemaal nog even bekijken hoe dat gaat zitten qua slijtage. Heb nog een paar setjes corally ook nog

(slijtage / grip)

ATS - / +

GRP (JAP) - / ++

GP --/++

Enneti +/+

In het algemeen kan je dus stellen dat Enneti iets minder grip geeft dan Jap rubber, aan de andere kant slijt het rubber minder.

Dit was het lijstje wat ik kreeg,is een vergelijk tussen het 1:8 rubber/merken.

Even over het lijstje, grip ++ is hele hoge grip, grip-- is hele lage grip. Is slijtage ++ dan niet hoge slijtage en -- hele lage slijtage? of lees ik het verkeerd? ;):D

Jeetje, deze week al? Haha, dan zou ik mijn spullen nog uit de buggy moeten halen en overzetten op de Pro10. Zal eens kijken want ik denk dat ik ziek aan het worden ben...

Back