Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Is dat de 205mm Porsche kap van Mix? Ziet er erg goed uit en wat een baan hè? Wat zou het gaaf zijn als we dat hier konden hebben zeg...
Is dat de 205mm Porsche kap van Mix? Ziet er erg goed uit en wat een baan hè? Wat zou het gaaf zijn als we dat hier konden hebben zeg...
Ik weet het niet meer zeker maar was de baan in Swifterbant ook niet zo groot?
Heb daar in het verleden wel gereden maar kan de baan zelf niet meer voor de geest halen
mvg Roy
Weet niet hoe groot deze baan is, maar de baan in Swifterbant (wat een lol hadden we daar) was 16 meter bij 33 meter, ik heb volgens mij de tekeningen nog ergens liggen.
Heb gehoord dat die hal weer leeg staat, jammer dat we niet de financieele middelen hebben om daar weer wat te beginnen.
Hebben er, denk ik, ook de energie niet meer voor.
Rene
De X10 klaar voor het buitenseizoen (behalve electronica dan). De rode aluminium schokbreker bevestiging kon ik helaas nog niet gebruiken. Daarvoor zijn de beide carbon plaatjes aan weerzijde van het aluminium te laag. Komt later wel.
![]()
![]()
![]()
weet ik niet, heb de auto 2de hands overgenomen en delen vervangen door crc onderdelen (had ik nog liggen). Mathijs weet waar het carbon vandaan komt. Hij heeft met 2 andere rijders het chassis ontworpen en 3 chassis laten maken. Dit is 1 van de 3.
@kees, bedankt voor de zoektocht naar de rode TRF schokbreker onderdelen! Ziet er goed uit zo. Neem 'em woensdag wel mee.
Weet iemand hoe je uitgeharde bisonkit kunt verwijderen? Het zit op een tirecone die is gemaakt van een witte kunststof.
Thinner? Of anders heb ik hier nog wel een pot lijmverwijderaar staan van Alebastine, daarmee komt het zeker los haha...
Ik heb het nu in een emmer met water liggen aangezien bisonkit gevoelig is voor water....tenminste dat had ik ergens vernomen hehe.
Mocht het niet werken dan zou ik graag een beetje lijmverwijderaar van je willen gebruiken. De tirecone is van delrin of zoiets wat zelf gedraaid is. Hopelijk gaat het niet smelten dan.
Nou wat foto's dan. Kwaliteit is niet het beste want met een flitsertje is nooit een succes bij die priegelautootjes.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had ik al gedaan.Het staat niet in de bouwbeschrijving maar als je gaat rijden doe eerst wat van dat frictie silicone olie (hard) op de kogelkoppen van de links en de centrale kogel.