koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

En de cct is blijkbaar nog geen vintage...Nog twintig jaar in de kast en dan op ebay...
Vandaag de servosaver binnen. Even terugzoeken welke savox (of betaalbare vervanger) als stuurservo gebruikt wordt.

GEWELDIG!!!

Hoe kom je erop? Gewoon gaaf dit!

@Roy, Liever een setje zonder auto of het moet een RC10L2 ongebouwd NIB zijn ;)

Ik stop met Pro10 rijden en 1:12 drm veel parts tekoop:

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
546b64aa-feb6-51d6.jpg

Ben ook met een simpele witte body met stickers bezig :-)

Alleen de spooiler is een probleem, die moet wss van abs gemaakt worden.

Laatst bewerkt:
Daar is tie dan:)
@ Alexander...
Laat de oude tijden maar herleven.
Jaguar XJ6 e.d. Mercedes C11,Mazda787, Nissan R91,Porsche 956/962
Bring them on:cool:

mvg Roy

Het is een jaguar xjr 16 of de body van tamiya is weet ik niet, en helaas zit er geen spooiler bij. Maar dit wordt hem.

546b64aa-0eef-112d.jpg

Ennde zelf gemaakte decals
546b64aa-0f69-c990.jpg

Indien dit een Tamiya kap is dan klopt het ivm de spoiler.
Deze zat achterop de motorpod gemonteerd op de zelfde plek als de F1 van Tamiya.
Op e-bay vind je nog wel eens van die spoiler steunen.
Helaas zul je voor een Pro10 of een WGT dan toch iets moeten maken om de spoiler te monteren.
Het zou mooi zijn als dit soort bodies weer nieuw leven in worden geblazen en ze dan op de WGT chassis toe te passen.
Ik weet wel als dit een klasse word dat ik deze zeker ga rijden.
Heb vroeger ook met de C11 Mercedes gereden.
Was erg gaaf, vooral als er verlichting in zat:cool:

mvg Roy

heb nog een NIB tamiya groep C auto in de kast liggen. Is wel een Daytona Thunder maar chassis is hetzelfde als de jaguar, mercedes, nissan etc. Heb ook een mazda 787b kap gespoten en gestickerd erbij. Auto is nog in doos en de kap is geheel nieuw, geen krasje erop :)

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb wat zitten Googlen en lezen voor wat betreft mijn aandrijving. Al zoekende best leuke aanbiedingen gevonden voor de LRP SXX Competition v2 en een HobbyWing Xerun 17.5T (zilveren versie). Incl. verzending <$200. Lijkt mij een nette combi, of zijn daar andere meningen over?

Back