Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
(hoewel, bij een wedstrijd eindig je toch nog bij de beste 5 gezien het beperkte aantal deelnemers).
3e had je sowieso geweest als je had meegedaan morgen, maar nu lijkt het erop dat de WGT met maar 2 inschrijvingen niet doorgaat...
Foam front bumper: Merk specifiek of zelf snijden?
Op de cct zit alleen plastic en de 10SL is ook nog niet voorzien van foam.
(hopelijk komt de 10SL van de week binnen)
Zelf eentje gesneden van (blauw) speelschuim. Is precies hetzelfde schuim. De nodige openingen erin gemaakt zodat de body posts er doorheen gaan, van een stukje carbon een plaatje gemaakt om het klem te zetten en twee extra plastic moeren om het carbon plaatje vast te houden. Zal vanavond een foto toevoegen. Mooi weer 20 euro bespaard (ga ik nodig hebben want gisteravond fikte de brushed regelaar uit nadat een schroevendraaier precies op de aansluitingen van de motor viel terwijl er spanning op stondFoam front bumper: Merk specifiek of zelf snijden?
Op de cct zit alleen plastic en de 10SL is ook nog niet voorzien van foam.
(hopelijk komt de 10SL van de week binnen)
gisteravond fikte de brushed regelaar uit nadat een schroevendraaier precies op de aansluitingen van de motor viel terwijl er spanning op stond:cry
.
Oeps, de foto zou ik nog posten. Hier nog zonder carbon plaatje bovenop tussen de body posts. Ik heb nog wel een stuk van dat schuim over. Dus als je interesse hebt...Zelf eentje gesneden van (blauw) speelschuim.
Hopelijk heeft deze een langer leven;-) .
Balken - bumper, 1-0![]()