Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je kunt nu wel je regensetup goed testen ;-)
maar dan wel 232 mm aan de voorzijde
Welke merken banden zijn allemaal goed en komen de hardheden qua kleurcodes ook overeen? Ik rij nu met Corally (purple voor, pink achter) maar de Xceed banden zijn aanmerkelijk goedkoper. Blijf toch een Hollander hè.
En welke 200mm body's zijn toegestaan voor wedstrijden?
Als Salven ermee bezig is dan zal het wellicht een kit-optie worden???
Ben ook wel erg benieuwd naar de oplossing voor de achteras eigenlijk...
klopt martin,maar ik rij dan ook alleen modified.
Met een lola taartschep.
Ik heb de orginele ''vlinder'' doormidden gezaagd en iets verder uit elkaar weer gemonteerd op het chassis,ala crc het losse deel heeft waar je de voorwiel ophanging op monteerd in hun pro ten.
Dan heb ik een ongeveer 220mm vooras.Een brug tussen de castor blokken is dan wel haast verplicht ivm flex.of niet natuurlijk als xtra tunings optie.
En uiteraard voor mod een 235 mm ''vlinder'' eentje voor de serpent ophanging en eentje voor een crc ophanging.
Een bredere pot is ook een optie, maar dan schuift de motor erg ver uit het midden.
Voorlopig komt er i.i.g. weer een merk bij die naar Pro10 specs kan worden omgebouwd
Gekopieerde Xerun 1S 120A nu ook verkrijgbaar. Gezien het feit dat de 2in1 programmeerbox van HK het ook prima doet op de echte Xerun en de firmware ook uitwisselbaar is, ga ik er eentje bestellen voor op de Xray T1M. Kijken of het werkt. :?![]()
WaarNiet om het 1 of ander maar deze regelaar mag dan het zelfde beloven, ik zie toch duidelijke verschillen in beide.
Zo zijn bepaalde aansluitingen gewoon open,zit de bedrading direct op de print gesoldeerd(Xerun heeft ze in gold busjes).
Is de BEC maar 1 amp ipv 2 amp bij de Xerun.
Ik zeg voor dat geld mag je een gegeven paard niet in de bek kijken maar ik heb wel mijn twijfels.