Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Was een erg leuke race, heb echt geweldig genoten.
Via deze weg wil ik John nog even bedanken, na de race heb ik hier helaas geen tijd meer voor gehad, Top!
Sorry nog van mijn kant, ik zal de volgende keer iets beter oppassen.
Iedereen heeft goed gereden, Martin heeft mij bijna zover om de overstap naar 235mm te maken, wat gaat die toch hard. Kees gaat ook steeds beter en duikt binnenkort ook onder de 16s. Jitse met zijn auto uit 1935 gaat als een kogel.
Wordt tijd dat de 2 pro10 freaks ook weer eens mee gaan doen, denk dat we dan een erg competitief veld kunnen neerzetten.
@Benv
ik ben het bij de Benelux vergeten te zeggen (door de regen beetje hectisch) maar kijk eens goed naar je turnbuckles. Die staan vanaf je servo saver naar de stuurhevels naar beneden gericht. Je zult waarschijnlijk bumpsteer toe-in hebben. Zet de wielen recht en druk het chassis naar beneden door de veren. Kijk dan of de banden toe-in gaan bij het indrukken van het chassis.
Plaats een kleinere servo saver plus shims op de stuurhevel om de stangen horizontaal of naar boven gericht te plaatsen
Of plaats je servo schuin op het chassis met de grote servo saver naar beneden zodat de turnbuckles naar voren gaan en naar onderen. (imo de beste manier)