koop, of bouw een Pro10/WGT/F1. Keep pancars alive!

Ja, is alleen de vraag of er een 10.5t klasse komt anders ga ik mod rijden ... is ook leuk om mee te doen. Doel is dan de B-finale te halen. Het is in ieder geval een circuit zonder al te scherpe en technische bochten dus is eenvoudig te leren kennen in 2 dagen en super lekker overheen te blazen :mrgreen:. (als het Hildesheim wordt, even afwachten)

Laatst bewerkt door een moderator:
Circuit ziet er inderdaad erg goed uit. Ik zeg doen! Wordt wel een keer tijd dat we mee doen aan het DM :D

Ja als er geen stock gereden wordt gaan we meedoen in de mod, geen probleem. Wat voor motor neem jij dan Alexander? 5.5? 4.5?

Ik heb een 5.5t maar heb het gevoel dat een 5.5t te langzaam is op dat circuit zelfs met dynamische vertiming. Zijn behoorlijke lange sweepers en rechte stukken. Het duurt nog even dus eerst maar eens de datum afwachten en of het uberhaupt daar gehouden word :D. Van de winter de auto klaarmaken en volgend jaar maar eens testen.

Ik ben van plan wat carbon te bestellen bij
http://www.online-shop.carbon-composite.com/index.php voor een boven podplaatje. Dus mocht iemand ook iets willen bestellen dan hoor ik dat graag?

Ik heb een 5.5t maar heb het gevoel dat een 5.5t te langzaam is op dat circuit zelfs met dynamische vertiming. Zijn behoorlijke lange sweepers en rechte stukken. Het duurt nog even dus eerst maar eens de datum afwachten en of het uberhaupt daar gehouden word :D. Van de winter de auto klaarmaken en volgend jaar maar eens testen.

Ik ben van plan wat carbon te bestellen bij
http://www.online-shop.carbon-composite.com/index.php voor een boven podplaatje. Dus mocht iemand ook iets willen bestellen dan hoor ik dat graag?
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
André bedankt voor de link maar ik zoek carbon hybrid platen met zilver/ aluminium kleur 2,5 of 3mm dik. Mocht je die tegenkomen dan hoor ik dat graag.

Ja precies, zal dan iets van een 4.5 of 4.0 worden. Geen probleem toch? :D

Nou, wel met de bodies die je normaal rijdt hoor Joost, dan kom je geen bocht fatsoenlijk uit. Je hebt echt veel meer downforce nodig bij lage snelheid. Is best een uitdaging om te vinden.

Dan nemen we tegen die tijd ook een andere body, nog steeds geen probleem haha... Het is voor het DM en daar kan/mag meer dus... :D

Ik sta reeds ingeschreven,Alex komt volgens mij ook en Reinder zal zeker niet ontbreken;)
Van de rest heb ik nog niet echt reaktie gehad.

mvg Roy

Dat zijn dus al 5 man bij elkaar:D
Nice:cool:
Brengen jullie wel mooi weer mee??
Misschien een optie om je alsnog aan te melden via de site van MRM?
Dit ivm dat ze dan al een voorlopig schema kunnen maken.
Ik weet niet of Rob deze voortijdig naar de club mailt

mvg Roy

Ik zal schitteren door afwezigheid. Rij geen NK's dit jaar... Iedereen alvast succes en hopelijk zit het weer een beetje mee. :D

@Steven Koiter:

- je hebt dit jaar TC NK alleen maar HFCC gereden?
- stap je over naar Pro10?

Trouwens axiaal lager (= druklager): je hebt helemaal gelijk. Probeer RC Devil.
Let op: wel aan beide kanten van het druklager een ring, daarop de cone washer en dan de dif moer. Maar dat wist je natuurlijk ;-)

Laatst bewerkt:
Let ook op het kleine gat (glad) en het grote gat (meestal draaibeeld te zien).
Het grote gat tegen een vaste wand.

@Jack Hammer.

Ik blijf zowiezo toerwagen rijden, een vriend van mij heeft het 2wd virus ineens te pakken in de vorm van een Corally. Tijdens een clubwedstrijd vielen mij een aantal dingen op aan deze auto, waardoor ik wat vragen had (waaronder het diff dus).

iemand die weet wat voor type ik heb
weet dat het een corally is maar welk type sp12x sp12m
en wat ben ik allemaal nodig om dit rijdten tekrijgen

heb een lrp brushless motor in zitten van 3.5turns

mvg mike

Back