multiplex EasyStar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel MPX fan maar de bouwbeschrijving niet gelesen of niet begrepen .

Alles staat gewoon er in .
Wanneer ontstoren ,wanneer niet nodig .
Welke lijm gebruiken , hoe de prop monteren en so verder.

Mvg Johan

Klopt Johan, zeker een MPX fan...én ook de bouwbeschrijving té lang geleden gelezen. Ik had dus géén gelijk over het ontstoren...

Ik word te oud denk ik om alles te kunnen onthouden :-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je de standaard bijgeleverde permax motor gebruikt is dat niet nodig: MPX heeft hierin al 3 condensatoren aangebracht ter ontstoring.

Mpx brengt geen condensators aan .

Elke Permax of Speed motor is voor ontstoort door de fabriek .

Dit is alleen genoeg bij een Rondo regelaar omdat die de rest op de platine heeft .

Voor andere regelaars moet je extra gaan ontstoren .

Mvg Johan

Ik vind het een gebrek van MPX dat ze die er niet hebben bijgestoken, nu moet ik wachten tot ik die condensatoren heb gevonden :mad:

grts,

niels

Ik vind het een gebrek van MPX dat ze die er niet hebben bijgestoken, nu moet ik wachten tot ik die condensatoren heb gevonden :mad:

grts,

niels

Dat ligt niet aan MPX maar aan jou of de winkel .
MPX raad de Rondo aan en dan heb je ze niet nodig .

Als je jouw adres aan mij stuurt ( PBtje ) stuur ik je wel effe de condensators .

Dan kan je verder bouwen . :D

Mvg Johan

hallo, ik ben ook al een tijdje druk in de weer met ez'tjes , ben nu bezig er een brandstof motortje in te bouwen , maar hier houd ik jullie wel van op de hoogte , maar ik heb een vraagje ; ik wil een ez pakket samen stellen voor mijn neef , ik heb in het verleden een rtf ez gekocht , en heb inmiddels veel standaard parts over zoals de zender/ontv/lader /accu /prop's /400 motor enz. maar wat ik zoek is eigenlijk alleen de romp en vleugels , ik weet dat het nieuw niet veel kost ,maar als iemand nog wat heeft liggen wat nog te (plakken) redden is ,houd ik me aanbevolen ( voordat het weggegooid word ;)) liefst ook met de kabeltjes /en heveltjes . als het allemaal nog erg netjes is wil ik het ook wel overnemen voor een x- bedrag . en anders koop ik wel een kit voor hem ;). ik hoor het wel . greetz

Voor de fun? Die gast is knettergek... :D :lol: ;) Verder is-ie wel aardig, hij doet zijn alias gewoon eer aan. :thumbsup:

Idd, knettergek :yes:

junkie_rc_ez_blowjob.gif

he,he ,wachten jullie maar :rolleyes:. ps niels ; is idd voor de fun ,en om te knutselen , en hopen dat het vliegt uiteraard ;), foto's volgen nog ...ps iemand nog wat piepschuim in de aanbieding :p

Die gast hieronder die mijn funliner kust is dus philliams :rolleyes: :lol:
en daaronder de vrouw die hij niet krijgen kan :puppydogeyes:

verder ga ik nu de os max 2,5 cc motor in de neus v/d ez hangen , deze is niet zwaarder als mijn lipo ,en die komt nu te vervallen ;), dus kwa gewicht maak ik me geen zorgen , ik moet nu alleen wel een landings gestel maken ,zodat de prop niet de grond raakt . ben nu druk de ez te verstevigen zodat ik een fatsoenlijke motor ophanging heb .

zoals sleur zegt ; knutselt druk verder ....

IMG_1299.jpg

easystar.jpg

IMG_1144.jpg

IMG_1366.jpg

IMG_1364.jpg

Mss een nieuw draadje beginnen : os 2,5 cc op Easy Star ofzo.

grts,

niels

EDIT : Met een enquête : Lukt het of lukt het niet ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back