Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat Freek zegt. Je kunt de draairichting niet bepalen. Bij duurdere motoren zou je het nog kunnen zien aan de stand van de koolborstels in het geval een getunede motor betreft. Anders is het een kwestie van + en - naar/op de motor omdraaien en de motor loopt de andere kant op. Niet de + en - naar de accu omwisselen want dan gaat je regelaar en mogelijk ook je accu in rook op!!! :? Bij een brushless draai je twee van de drie draden om en de motor loopt anders om.Hej,
hoe kan je testen of de motor in de juiste richting draait, zonder dat je de regelaar moet aansluiten ? Want we krijgen de motor niet draaiende.
Andere accu aansluiten. Of geduld hebben....Nee, we zoeken een andere manier. Zodat je kan zien in welke richting de motor draaid, zonder dat je de regelaar moet aansluiten, want de batterij is nog aan het opladen.
Nee, we zoeken een andere manier. Zodat je kan zien in welke richting de motor draaid, zonder dat je de regelaar moet aansluiten, want de batterij is nog aan het opladen.
Ik zou maar wat langere carbon staven in de vleugels plaatsen, anders worden het heel spectaculaire foto's (van een crash t.g.v. ongewenst ingekorte vleugels).Vanmiddag heb ik wat stress testing gedaan met de easystar. Een rol soldeerdraad van 260 gram in de cockpit en gaan maar. Hij bleef in de lucht mits heel veel hoogteroer geven, klimmen was moeilijk. Het komt ook wel door het zwaartepunt dat veel te ver naar voor lag natuurlijk. Wel grappig zicht, de vleugels hangen merkbaar door onder dat extra gewicht
Het komt dus allemaal goed, camera van 220 gram, zwaartepunt die beter gaat liggen en ik koop nog een extra cel voor m'n accu zodat die op 8 cellen komt, dat zou allemaal voldoende moeten zijn om hem in de lucht te krijgen met de stock motor en propeller.
Ik zou maar wat langere carbon staven in de vleugels plaatsen, anders worden het heel spectaculaire foto's (van een crash t.g.v. ongewenst ingekorte vleugels).
voila niels, hopelijk verloopt alles nu verder goed he! we hebben enkel wat problemen gehad met de motor. maar het komt door de instellingen aan de regelaar... daar zit een knopje op om de cellen te kiezen, maar bij iedere keer dat je de accu moet aanschakelen moet je dit doen, dit is bij mijn weten nog niet juist. 1keer volgas geven en terug gas dicht dan werkt ie wel juist.
juist accu vastleggen en naam erin zetten en vliegen!! succes ermee
Uh hu... :? Beetje snelheid, zwaardere accu, duikvluchtje, looping en.... *pats* Een heel kort vleugeltje. 8O Met ruim 200 gram extra gewicht in de neus wordt de vleugelbelasting behoorlijk als je ineens een snelle korte bocht maakt of ineens optrekt. Een gewaarschuwd mens.... :teacher:Langere carbon buis is niet nodig, de vleugels kunnen wel wat hebben