Vliegtuig meenemen met fiets?

Rustig drerc ze proberen je alleen maar te helpen.

En dingen aan te geven hoe het ook kan.

Moet ook 35 min fietsen om 3 uur met mijn autos te rijden.

En doe dit iedere zondag en vind het niet erg om te fietsen ik weet dat ik het doe voor 3 uur plezier.

Mvg ben keizer

Verwijt niet de jeugd, wij als ouders wensten toch dat onze kinderen het beter hadden dan wijzelf.
Denk dat we een tikkeltje overdreven hebben.

Johan.

.... En toch was het een mooie tijd. :wink:
Ik denk dat we oud worden ... waar was de tijd :-(

...... Hebben jullie al een keer gehoord van de criminaliteit in belgië? Kinderen tegen houden op de fiets en hun spullen af pakken hoor je veel te vaak. Ik woon namelijk midden in de stad en kan het weten.

Ik moet zeggen dat je daar een goed punt hebt. Maar ook daar zijn oplossingen voor. Of achter de geraniums gaan zitten. , maar je kan ook zo'n fietskar nemen en er een doek over spannen, het onopvallend maken.
Ik moest vroeger door Dordrecht stad ( de mindere leukere wijken) fietsen, met een 30kg kar achter de fiets. Ook ik voelde me niet op m'n gemak moet ik eerlijk zeggen .... Nooit geen problemen gehad en het was het waard om een paar uur plezier te hebben.

Cor

Verwijt niet de jeugd, wij als ouders wensten toch dat onze kinderen het beter hadden dan wijzelf.
Denk dat we een tikkeltje overdreven hebben.

Johan.

Ik kan niet zeggen da jullie overdreven hebben want ik weet daar niets van. Maar je moet het nu niet op mij steken... dat is alles dat ik vraag...

Ik denk dat we oud worden ... waar was de tijd :-(

Ik moet zeggen dat je daar een goed punt hebt. Maar ook daar zijn oplossingen voor. Of achter de geraniums gaan zitten. , maar je kan ook zo'n fietskar nemen en er een doek over spannen, het onopvallend maken.
Ik moest vroeger door Dordrecht stad ( de mindere leukere wijken) fietsen, met een 30kg kar achter de fiets. Ook ik voelde me niet op m'n gemak moet ik eerlijk zeggen .... Nooit geen problemen gehad en het was het waard om een paar uur plezier te hebben.

Cor
Bedankt, maar zelfs dan, zelfs als ze niet eens weten dat je iets bij je hebt. Ze gaan gewoon je zakken af...

Ikzelf heb het ooit meegemaakt maar dat was niet zo erg, Ze gingen met 10 tal rond me staan aan het rode licht. Ik kon niet weg. Ze duwde wat tegen me. Deden men rugzak open en namen men portmonnee met 5 euro in mee.

Sinds dien ben ik er erg onzeker over...

Rustig drerc ze proberen je alleen maar te helpen.

En dingen aan te geven hoe het ook kan.

Moet ook 35 min fietsen om 3 uur met mijn autos te rijden.

En doe dit iedere zondag en vind het niet erg om te fietsen ik weet dat ik het doe voor 3 uur plezier.

Mvg ben keizer

35 min is nog niet ver he... Dat ben ik van plan ook te rijden, maar dan niet naar en club. Er is een club ong. een uur van hier. Maar dat willen men ouders niet aangezien dat met bruggen en tunnels is :-|

Is nog 12 km fietsen.

Fiets gewoon stevig door maar voor 3 uur plezier heb ik veel over.

Gr ben

nou, dan blijf je toch lekker binnen? blijkbaar is het onmogelijk voor je om op straat te gaan zonder overvallen te worden. dus zul je helaas maar moeten wachten tot je 18 bent en een auto met anti carjacking systeem hebt, of je moet verhuizen. alle andere opties heb je inmiddels zelf al af geschoten, dus ja, dan blijft er niet veel over.. :roll:

Wat ik me dan af vraag, hoe rijdt jij dan met je autotjes? Ook alleen in de achtertuin (voor zover aanwezig) of in de woonkamer? Want als je met je autotje gewoon buiten 'durft' te rijden, kun je ook wel met een stuk piepschuim op de fiets.

Om het even op een rijtje te zetten..

-Vliegtuig vast houden : niet - te lang onderweg
-Kar bouwen - niet: Te moeilijk
-Kar kopen - niet: Te duur

daar komtnu nog bij, Fietsen, niet mogelijk, te onveilig.

Als fietsen al niet kan, zal lopen ook uitgesloten zijn, gezien je dan nog langzamer bent. dus blijft er alleen maar het openbaar vervoer over, wat ook te duur zal zijn. Dus ja, kun je net zo goed je vliegtuig te koop zetten, want zo word het niet wat.

Waar je woont precies weet ik niet.
Maar uit je reacties leid ik af dat het Borgerrocco of kortbij is.
Niet moeilijk te begrijpen dan dat je op 13 jarige leeftijd niet alleen buiten mag.

Was een mooie discussie,
ik denk, als je wil vliegen, en je durft het en je mag het, dan doe het toch ook

Uwe

weet iemand wat dat onder de "reactie-veld" betekend

da staat bij mij http ... link marktplaats ...

wat is dat, vind ik vreemd,
en ook niet leuk !

Uwe

Heb zonet die turnigy zak aangekregen maar die past dus duidelijk niet ! Ik krijg ze er niet in met de hinges

De fabrikant Multiplex heeft voor sommige van zijn zwevers de doos zo gemaakt dat hij te hergebruiken is.

Nu heb je wellicht de doos van jouw HobbyKing Bixler niet meer, maar wellicht kan je eens goed zoeken naar kartonnen verpakkingen/dozen en die zo aanpassen dat de romp/2 vleugels / zender er zo in kan.
loop supermarkten/bouwmarkten in en kijk eens naar produkten die ook lang en smal zijn, wellicht kan je zo'n doos wel krijgen.

dan 2x duc-tape en foam en dan heb je 2 schouderstraps.

De fabrikant Multiplex heeft voor sommige van zijn zwevers de doos zo gemaakt dat hij te hergebruiken is.

Nu heb je wellicht de doos van jouw HobbyKing Bixler niet meer, maar wellicht kan je eens goed zoeken naar kartonnen verpakkingen/dozen en die zo aanpassen dat de romp/2 vleugels / zender er zo in kan.
loop supermarkten/bouwmarkten in en kijk eens naar produkten die ook lang en smal zijn, wellicht kan je zo'n doos wel krijgen.

dan 2x duc-tape en foam en dan heb je 2 schouderstraps.

Ik heb de doos nog :D Ga dat doen voor de maiden, en ondertussen een trailer maken, bedankt iedereen !

Ja, een uur en half fietsen is niet niks he, als ik daar aankom sta ik nat in het zweet en moet ik al bijna terug vertrekken wil ik voor het donker wordt terug thuis zijn.... Gaat ook niet he...

4 km is toch niet anderhalf uur? Hoogstens 20 minuutjes als je heel op het gemak fietst?

Back