Tja dat is de nieuwe jeugd! Doe je niks aan (ik doe net zo lekker mee hoor) tijden veranderen en we worden steeds luier vanwegen het steeds makkelijker vervoer etc...
Haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tja dat is de nieuwe jeugd! Doe je niks aan (ik doe net zo lekker mee hoor) tijden veranderen en we worden steeds luier vanwegen het steeds makkelijker vervoer etc...
Ik denk dat we oud worden ... waar was de tijd :-(.... En toch was het een mooie tijd. :wink:
...... Hebben jullie al een keer gehoord van de criminaliteit in belgië? Kinderen tegen houden op de fiets en hun spullen af pakken hoor je veel te vaak. Ik woon namelijk midden in de stad en kan het weten.
Verwijt niet de jeugd, wij als ouders wensten toch dat onze kinderen het beter hadden dan wijzelf.
Denk dat we een tikkeltje overdreven hebben.
Johan.
Bedankt, maar zelfs dan, zelfs als ze niet eens weten dat je iets bij je hebt. Ze gaan gewoon je zakken af...Ik denk dat we oud worden ... waar was de tijd :-(
Ik moet zeggen dat je daar een goed punt hebt. Maar ook daar zijn oplossingen voor. Of achter de geraniums gaan zitten. , maar je kan ook zo'n fietskar nemen en er een doek over spannen, het onopvallend maken.
Ik moest vroeger door Dordrecht stad ( de mindere leukere wijken) fietsen, met een 30kg kar achter de fiets. Ook ik voelde me niet op m'n gemak moet ik eerlijk zeggen .... Nooit geen problemen gehad en het was het waard om een paar uur plezier te hebben.
Cor
Rustig drerc ze proberen je alleen maar te helpen.
En dingen aan te geven hoe het ook kan.
Moet ook 35 min fietsen om 3 uur met mijn autos te rijden.
En doe dit iedere zondag en vind het niet erg om te fietsen ik weet dat ik het doe voor 3 uur plezier.
Mvg ben keizer
De fabrikant Multiplex heeft voor sommige van zijn zwevers de doos zo gemaakt dat hij te hergebruiken is.
Nu heb je wellicht de doos van jouw HobbyKing Bixler niet meer, maar wellicht kan je eens goed zoeken naar kartonnen verpakkingen/dozen en die zo aanpassen dat de romp/2 vleugels / zender er zo in kan.
loop supermarkten/bouwmarkten in en kijk eens naar produkten die ook lang en smal zijn, wellicht kan je zo'n doos wel krijgen.
dan 2x duc-tape en foam en dan heb je 2 schouderstraps.
Ja, een uur en half fietsen is niet niks he, als ik daar aankom sta ik nat in het zweet en moet ik al bijna terug vertrekken wil ik voor het donker wordt terug thuis zijn.... Gaat ook niet he...
4 km is toch niet anderhalf uur? Hoogstens 20 minuutjes als je heel op het gemak fietst?