Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Robert75Een vraag voor de vergevorderde bouwers. Hoe moeten de zijkanten van het dek afgewerkt worden bij de aansluiting met de romp (en dan met name in de boeg waar de romp schuin loopt)? Zoals in de tekening afgebeeld volgens A of B?
![]()
Beste Robert,Als het B moet zijn, kan er natuurlijk altijd een nieuw voordekje gemaakt worden om het deel breder te maken en dan wel de echte schuinte erin te krijgen. Waar kan er opgegeven worden voor een bijeenkomst dan?
RobertGoed idee bocdan, dat is een stuk eenvoudiger. Aan die foto's van jou had ik heel veel. De hele boeg heb je dus schuin meegeschuurd met de romp. Dat idee had ik ook al als je de bismarck bekijkt.
Robert
Ziet ook mooier uit.
Ik gebruik aeroground van Schmincke. Het is wel om te airbruschen, maar hecht als lijmheeft iemand anders soms een idee, hoe in de primer zetten en met
welke primer.???:
Beste,
Ik heb een probleempje bij het lijmen?
Welk lijm gebruiken jullie daarvoor?
Vriendelijke groeten
Heb je geen bouw verslag van de bouw van de HMS* Victory.:
Ik heb nog een foto gevonden. Mooi hé??
Ad.Beste Bocdan,
Helaas moet ik je teleurstellen, van zowel de Victory als van de Amerigo Vespucci heb ik geen bouwverslag. Pas toen ik bijna klaar was met de Victory kwam ik met dit forum in aanraking, en de mogelijkheid om een bouwverslag "on line" te zetten. Deze schepen waren mijn eerste "grote" schepen, en het bouwen nam me zodanig in beslag dat ik er zelfs nooit aan gedacht heb tijdens de bouw foto's te maken.
Nog even over de led verlichting die je hiervoor laat zien. Werk je met 6V hiervoor, want ik zie dat elk led-je een aparte voorschakelweerstand heeft.
Groet,
Ad Bakker
Paul.Hallsta op het punt de romp te voorzien van polyester. De vraag is nu moet ik de koperenplaatjes in de romp plaatsen voor of na de polyeste?.