Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja dat kan als hij lossend is. Ik heb het zelf gedaan voor een kleine Tiger Moth en een Tri 40 trainer. Is een redelijke klus, maar met goed resultaat.hezik zei:Kan ik de ABS cowl niet als mal gebruiken om zelf een fiberglas cowl te maken? Of is dat niet rendabel/te specialistisch werk?
Huib zei:Kijk je even niet, zijn er gelijk 3 pagina's bij gekomen. Even stukje terug.
Ja dat kan als hij lossend is.
Bruno van Hoek zei:Gat in een kopschot? Alleen als je tankcompartiment gescheiden is van de rest van de romp (=aan de achterkant dicht), anders is het een ontwerp/constructiefout en blaast de motor alle olie en troep de romp in....
Brandstofleiding altijd doorvoeren m.b.v. messing pijpje (3/2,5), vastgelijmd in het hout. Aan de achterkant de tankslang aansluiten, aan de voorkant de slang naar de motor.
Ja, dat is de juiste methode (buisje passend in fire-wall lijmen).Is dat de juiste methode?
Goed zo!Het compartiment met tank is geheel (2x) gelakt met Glitsa. Misschien niet 100% brandstofbestendig (weet ik niet) maar in elk geval al stukken beter dan niets. De firewall zelf heb ik voorzien van een dunne coating epoxy, al het hout in de cowl eigenlijk