H
hezik
Guest
[knip weg]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat klinkt alsof ze niet erg lang zijn, en dat is dus uit den boze! :evil:Ik gebruik hiervoor schuurblokjes van 'Mr. Zap'
Let op: dat zijn (behalve de kit) bijna allemaal eenmalige investeringen, waar je nog jaaaaaaren plezier van hebt.. . . ik wilde juist het kopen een beetje terug gaan dringen. . . . de kit, de zender, de tafel en een berg gereedschap gekocht (zaagjes, sleutelvijltjes, schuurpapier, linealen, winkelhaak, schuurblokjes, lijm, enz).
Huib heeft het helemaal begrepen! :wink:ik kan wel zeggen dat het een hele goede tip was
Dat lijkt me in z'n algemeenheid nou ook niet de manier :nooo: , maar het resultaaat mag er zijn.en dan schuren als een gek
jan brilman zei:ik kan wel zeggen dat het een hele goede tip wasDat lijkt me in z'n algemeenheid nou ook niet de manier :nooo: ,en dan schuren als een gek
kurt zei:als dit pas je tweede toestel is, dan gaan we van jou nog hele mooie dingen zien in de toekomst![]()
Danny Mulders zei:ik zie op foto 1 denk ik dat tussen de tip en de afbuiging naar de hoofdvleugel de vleugel vanaf het midden gezien eerst iets smaller word en dan breder, alsof ie gebogen is. kan ook zijn dat dat door de foto komt :wink:
hezik zei:Ik maak me met name zorgen over het coveren met oracover, daar heb ik met die Taxi-II ook al behoorlijk mee lopen kl%$# (censuur). Alhoewel alles wat daar beplankt was, wel redelijk gelukt was, dus misschien dat dat nog wel goedkomt![]()
Huib zei:Oracover op beplanking kan problemen opleveren met luchtbellen, maar waarom zet je hem niet in de glas en dan spuiten?
Omdat ik daar geen ervaring mee heb en dit het toestel fors zwaarder maakt dan bekleden met oracover.
Als ik me niet vergis heet dat tooltje een woodpecker. zelf heb ik er geen maar ik ken wel mensen die dat hebben en gebruiken, je kunt dat zonder probleem gebruiken (zonder dat je de constructie verzwakt).Ik heb begrepen dat er een tooltje is om luchtbellen onder de oracover te voorkomen, dit is een rollertje met allemaal kleine spikes erop, die prikt miniscule gaatjes in je beplanking.. iemand ervaring daarmee?
Peter Pankras zei:Omdat ik daar geen ervaring mee heb en dit het toestel fors zwaarder maakt dan bekleden met oracover.
dat valt wel mee hoor.. dat zijn allemaal spook verhalen..
peter
hezik zei:Houdt wel in je achterhoofd dat ik een beginner ben; mijn doelstelling is ook niet "de allermooiste kist te bouwen die er ooit geweest is en waarvan de pro's de kwijl in de mond loopt"..
Danny Mulders zei:dan moet je nu stoppen met bouwen want die kant ga je wel op :wink: .